logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۹۵۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

فرهنگ ایثار و شهادت بار کهنگی به خود نمی گیرد/ برگزاری عصر شعر«چله فاتحان» در زنجان

فرهنگ-ایثار-و-شهادت-بار-کهنگی-به-خود-نمی-گیرد-برگزاری-عصر-شعر«چله-فاتحان»-در-زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ایثار و شهادت یکی از بزرگترین و دیرینه‌ ترین مفاهیم ارزشی است که بار کهنگی به خود نمی گیرد.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار می شود.

وی از اجرای عصر شعر«چله فاتحان» با حضور شعرای آئینی در زنجان خبر داد و گفت: تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از اهداف این عصر شعر است.

این مسئول با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: نهضت دیدار با خانواده شهدا به عنوان یکی از محوری ترین برنامه های بنیاد شهید استان در این ایام اجرایی می شود. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه ، از خانواده های معظم سه هزار شهید استان زنجان دیدار می شود.

کاظمی با اشاره به برنامه دیدار با آزادگان و پیشگامان انقلاب در این ایام، بیان داشت: برنامه  پایش سلامت جانبازان بالای 40 درصد از دیگر برنامه های پیش بینی شده در استان زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی ورزشی، یادواره شهدا در هر شهرستان، شهر و بخش از جمله برنامه‌ های شاخص در این ایام محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت:ایثار و شهادت یکی از بزرگترین و دیرینه‌ ترین مفاهیم ارزشی است که بار کهنگی به خود نمی گیرد.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴